Min pakke er beskadiget, hvad gør jeg?


Modtager du en pakke, der har synlige tegn på skader under transport, er det vigtigt at du modtager pakken med forbehold, eller alternativt åbner pakken mens fragtfirmaets personale ser på. Hvis indholdet har taget skade, skal der laves en erstatningssag med det pågældende fragtfirma. Fragtfirmaets personale kan hjælpe dig med at lave erstatningssagen. Det er vigtigt at du straks gør indsigelser mod pakkens tilstand, og ikke kvitterer for modtagelsen uden forbehold.

Det er også muligt at nægte modtagelse på en beskadiget pakke. Den vil så komme retur til os til kreditering.

Er skaden ikke synlig ved modtagelse, kan du stadig lave en erstatningssag. Dog skal du sørge for at tage kontakt til fragtfirmaet hurtigst muligt, da de efter nogle dage ikke længere vil erstatte en beskadiget vare. Det er klart en fordel at starte erstatningssagen øjeblikkeligt skaden opdages.

DAO’s kontaktoplysninger:
Tlf.: 7233 0850 –
http://www.dao.as/

PostNord’s kontaktoplysninger
Tlf: 70 70 70 30
https://www.postnord.dk/kundeservice

Er din vare defekt eller beskadiget, kan du selvfølgelig foretage en reklamation. For at kunne behandle din reklamation kan du kontakte os direkte på telefon 29 84 15 65, anvende vores kontaktformular, eller sende os en e-mail på service@newshoes.dk. Det eneste du skal gøre er kort at beskrive fejlen eller manglen.


Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at udfylde kontaktformularen her, eller skrive til os på info@newshoes.dk



Gå tilbage til siden hjælp